Manažerský informační systém pro řízení projektů
Systém Smartproject představuje progresivní SW řešení pro plánování, řízení a vyhodnocování realizace projektů. Vedení společnosti a vedoucímu projektu nabízí nástroje pro plánování a realizaci veškerých aktivit při realizaci projektu, od přípravy nabídky přes projekční a inženýrské činnosti až výběrová řízení dodavatelů a realizační činnosti.
Systém je propojen s účetnictvím (v současné době POHODA a Money), což umožňuje hladký přenos dat mezi oběma systémy.
Smartproject
Přínosy
Získáte lepší finanční a termínovou kontrolu nad realizací projektu.
Získáte přehled o skutečné a plánované vytíženosti jednotlivých zaměstnanců,
protože každý člen týmu rozepisuje svou pracovní dobu na úkoly na projektech, které mu byly přiřazeny.
Zamezíte případným chybám a omylům při vystavování důležitých dokumentů projektu. Propracovaný workflow zajišťuje,
aby důležité dokumenty prošly schvalovacím procesem, např. objednávky, faktury a další.
Systém je propojen s účetnictvím což umožňuje přesné sledování vlastních a cizích nákladů a výkonů na jednotlivých projektech,
sledování rozpracovanosti, pohledávek a závazků.
Ušetříte spoustu času dohledávání dokumentů a veškerých informací projektu,
vše je na jednom místě, kdykoliv dostupné třeba přes mobilní zařízení.
Získáte nástroj pro optimalizaci procesů realizace projektů. Analýza archivovaných dat realizovaných projektů ukáže možné
slabé a silné stránky procesů a představuje tak zpětnou vazbu pro jejich optimalizaci.
Funkcionalita
Veškeré informace o projektu na jednom místě
- Nabídky
- Smlouvy a objednávky
- Rozpočet
- Plán projektu
- Milníky projektu
- Faktury přijaté, vydané
- Objednávky
- Dodací listy
- Reklamace
- Servisní zásahy
- Cestovní příkazy
- Hodnocení projektu, prémiové listy
- Dokumenty
- Vykazování práce (rozpisy) na činnosti
- Reporting
Pomocné moduly
- Rezervační systém (auta, místnosti)
- Inventarizace
- Správa SW licencí
- Firemní smlouvy
- Sledování školení zaměstnanců
- Podatelna
Další funkce
- Docházka a rozpisy včetně docházkových terminálů s RFID čtečkou
- Výběrová řízení
- Flexibilní schvalovací procesy
- Detailní systém přístupových práv
- Sledování kapacit
- Úkoly
Příběh
Smartproject je SW systém vyvíjený od roku 1996 pro řízení projektů se zaměřením na inženýrské firmy. Původně byl vyvíjen pouze pro potřeby společnosti AUTEL, a.s. a od roku 2017 je ověřená verze Smartprojectu nasazována externě.
Technologie
Systém byl za dobu své existence vyvíjen na více technologických platformách. Aktuální webová verze je postavena na moderních technologiích Microsoft .NET, Microsoft Reporting Services a databázi MS SQL Server.
Systém disponuje otevřeným rozhraním přes technologii OData. Přes toto rozhraní je provedena integrace s účetnictvím.
Jednoduché propojení s MS Reporting Services umožňuje standardním způsobem vytvářet libovolné nové reporty, grafy apod.
Aktuální verze nabízí moderní responsivní uživatelské webové rozhraní, které lze používat jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních.
Systém je provozován na cloudu, případně lze provést instalaci na serveru zákazníka. Vyžadován je MS SQL server 2012 a vyšší, do 10 uživatelů postačí Express verze.
Obrazovky
Hlavní stránka
Plán projektu
Reference
- AUTEL, a.s.
- VAE CONTROLS, s.r.o.
- OCHI – INŽENÝRING, spol. s r.o.
- AUTEL Sp. z o.o.
- AUTEL Industry, s.r.o.
Nezávazná poptávka
V případě Vašeho zájmu o systém Smartproject nás prosím kontaktujte skrze tento poptávkový formulář nebo telefonicky na čísle +420 558 303 111.
Rádi přijedeme provést prezentaci systému Smartproject ve Vaší firmě nebo provedeme tuto prezentaci v naší centrále v Třinci.