Zavedení Systému Managementu Jakosti (SMJ) je strategickým rozhodnutím vrcholového vedení organizace.
Úspěšné vedení a fungování organizace vyžaduje, aby byla řízená systematickým a jasným způsobem.
Záměrem organizace je efektivním a účinným způsobem identifikovat a plnit potřeby a očekávání zákazníků, při dodržování nejvyšší kvality, ve smluvně dohodnutém čase a za odpovídající cenu.
Splnění tohoto závazku je úkolem a posláním každého zaměstnance naší organizace. Je to princip, který využíváme při realizaci služeb pro zákazníka a při všech kontaktech se zákazníkem.
Veškerá technická řešení projektů, která navrhují naši pracovníci, jsou založena na nejnovějších poznatcích vědy a nejaktuálnějších technických řešeních, známých v době realizace a vychází z principu neustálého zlepšování služeb pro zákazníka.
Špičková technická řešení spolu s jejich bezchybnou realizací jsou základními prvky kvality námi dodávaných služeb.
Bezchybnost realizace je zaručena dokladovatelnou kvalifikací našich zaměstnanců, dokonalým technickým vybavením, znalostí technologií a detailním, popisem procesu realizace projektů.
Procesní přístup znamenající řízení vzájemně propojených činností, využívající zdroje pro přeměnu vstupu na výstupy, umožňuje účinné a efektivní fungování organizace.